09:52
משרות במועדון החשפנות

אמנם יש הרבה סטיגמה למשרות במועדון החשפנות, אבל למעשה מדובר במקצוע או עבודה גברית נפוצה. יש גם מועדוני חשפנות במשרה מלאה וגם במשרה חלקית בנוסף למועדוני הנייד.

ישנם שני סוגים: משרות בתשואה נמוכה ומשרות בתשואה גבוהה, שבהן נקודות תצפית שונות מציעות נקודות מבט שונות המאפשרות למנהלי המועדון והרקדנים להעריך את הצרכים הפיננסיים שלהם. https://sensualtoi.com/region/Discreet-apartments-in-Nahariya.php

ריקודים בתשואה גבוהה כוללים ריקודים VIP או "פרטיים", שהם אישיים יותר ונרשמים אליהם רק על ידי לקוחות. חבילות בלעדיות אלו מטרתן לרצות אדם מינית תוך 5 דקות או פחות במחיר גבוה לכסף.

משרות בתמורה נמוכה מספקות ללקוחות מראה ספונטני, אחד על אחד ובמחיר סביר. הרקדנים רוקדים על הבמה כמו שאמנים היו עושים על כן ציור. מכאן הם יכולים לעמוד בדרישות של אנשים רבים בו-זמנית כמו להטוט עם ביצים רבות במקום רק אחת, כפי שאומר אמן ההיפ הופ דרייק. נקודות תצפית גם עוזרות למועדון הלילה לשמור על הסדר - הן מאבטחה

בסופו של יום, אם תשאלו רקדן לעתיד כמה מהעליות והמורדות, הם עשויים לספר לכם הכל על האופן שבו הם פועלים לקראת מחויבויות למשפחה שלהם ולהרים את עצמם, ובמקביל גם להרגיע אתכם שעם לבוש יפה, קצת זמן מול המראה לפני העבודה כל ערב, ואנשים בעלי דעות דומות בעבודה או בצ'אטים באופן אישי או בהפסקות, שהם מכבדים, אדיבים, אכפתיים... לעתים קרובות השיחות הללו חוזרות למעגל האמביציה.

תנאי העבודה שמרוויחים עובדים בענף זה משתנים בהתאם לגודל המועדון. חלק מהמועדונים מנוהלים בצורה מכבדת יותר מאחרים.

מאמר קובע כי נהגי מוניות העובדים בחברת מוניות העיר בטוחה אמרו שהעבודות שלהם בג'יטני יכולות להיות בוגדניות: "העסק איטי",

במאמר דעה שכתבה לורה קשישיאן

"אם עיתונות היא המקצוע המחוספס של כתיבת היסטוריה אז תגידו שמבקרים אולי עדיף לאפיין את החיים האקדמיים כמו באקסטרים".

טקסטים בהדרכה: Safer City America Taxi

עבודות מרושעות במועדון החשפנות שדורשות כל אחת עבודה פיזית ורגשית נמרצת

הנשים של חברת Blaque Diamonds Showgirls מלנסינג, מישיגן הן מכל מיני רקעים, אבל יש להן דבר אחד במשותף: סרסור זה לא קל. נשים מקבלות יותר מ-70,000 דולר בשנה כרקדניות (אם כי בלילות מסוימים הן עשויות להרוויח עד 3,500 דולר רק מעבודה חלקית), ומה הן באמת צריכות לעשות? להראות את הצד האחורי שלהם נכון? לא בסדר.

לילה אחד מושקע בדרך כלל בהשלמת מינימום של 8-10 שעות עבודה הכוללות אינטראקציה עם לקוחות, ללמד אותם כיצד לרקוד על עמוד, ללמד אותם נימוסים לריקוד לאק שבו אתה מזיז על הישבן שלך בזמן שאתה יושב על הברכיים הרצויים של הלקוח.

Просмотров: 112 | Добавил: timlund70 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar