11:19
חשפנות

סטריפטיז הוא סוג של בידור ארוטי הכולל חשיפת איבר המין הנשי או הזכרי.

לעתים קרובות, הופעות אלה כרוכות באדם שמסיר את הבגדים באיטיות בזמן שהקהל צופה. זה יכול להיעשות במוזיקה ובדרך כלל מבוצע על ידי אישה, אבל יכול להיעשות גם על ידי גבר.

המונח "סטריפטיז" תועד לראשונה בשנת 1939. המילה "להקניט" שימשה מאז 1677 במובן הזה של "לייסר או לעצבן". צורת הפועל, כלומר לגרום (למישהו) לחוש כעס וגם עוררות מינית, מגיעה מ-1938. https://nanadiamond.com/city/Discreet-apartments-in-Ashkelon.php

ישנם סוגים רבים ושונים של סטריפטיז, אך הפופולרי ביותר הוא סטריפטיז. זה כאשר אדם מסיר בגד אחד בכל פעם בפני קהל.

טיפת רצועות יכולה להיעשות על ידי אדם אחד או יותר מאדם אחד. זה יכול להיעשות גם עם אביזרים אחרים כגון כיסא, שולחן, או מוט. המבצע עשוי להשתמש בידיו גם כדי להסיר בגדים וייתכן שיש איזושהי מוזיקה שמתנגנת ברקע.

סטריפטיז הוא סוג של בידור אירוטי שבו אישה מסירה בגדים למוזיקה, עבור אדם אחד או עבור יותר מאחד.

סטריפטיז הוא בדרך כלל החלק הראשון של הופעת סטריפטיז והוא מורכב מהתפשטות איטית וחושנית. הדגש הוא על פעולת ההתפשטות יחד עם תנועה מינית מרמזת, ולא על מצב ההתפשטות. זוהי צורת אמנות הדורשת מחויבות פיזית ונפשית מהמבצעים שלה.

סטריפטיז הוא סוג של ריקוד ארוטי הכולל הסרת הבגדים למוזיקה, בדרך כלל בהדרגה. המעשה מבוצע על ידי אישה, עם או בלי קהל. זה יכול להיעשות כסוג של בידור אירוטי או כחלק ממופע מגוון.

המילה "סטריפטיז" תועדה לראשונה באנגלית בשנת 1896. פירוש הפועל "לחשוף" פירושו לבצע ריקוד כזה.

סטריפטיז הוא סוג של ריקוד ארוטי שבו המבצע מתפשט בהדרגה לצלילי מוזיקה, בדרך כלל ובו זמנית נמנע מלגעת ברצפה.

המילה "סטריפטיז" הייתה חלק מהאנגלית האמריקאית לפחות מאז 1907, אז הוגדרה כ"מופע המורכב מסדרה של בידור שנועד לעורר צחוק או הערצה באמצעות חשיפה או חוסר נוחות".

במקורו, חשפנות היה אקט שהתפתח מתוך התרגול המוקדם של בורלסק ובידור דומה אחר. המונח "סטריפטיז" הופיע בצרפתית בתחילת המאה ה-20 והפך פופולרי לאחר מלחמת העולם השנייה.

Просмотров: 74 | Добавил: timlund70 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar