09:52
איך עושים ריקודי בטן בסיסיים

רקדניות בטן מגיעות בגדלים וצורות שונות, ולכן הגישה הטובה ביותר היא להבין שאין דרך אוניברסלית לעשות דברים.

תרגול: לרקדנים מתחילים ומתקדמים כאחד, אני מעודד את המשתתפים לא לחפש תסריט שלם. במקום זאת התמקד בהצעה שיכולה לגרום לך שמחה.

קשה שלא לחשוש אם אנחנו מבצעים מהלכים נכון או לא - אם אנחנו מנערים הכל וגורמים לבגדים לרעוד; אם הירכיים שלנו נעות בחן; אם החיוך על הפנים שלנו באמת מאושר וכו'. כל אחד מתפקד בצורה שונה וכל אחד מקבל דברים שונים מהתרגול שלו. הדבר החשוב ביותר שאנחנו יכולים לעשות הוא להשתתף בריקודים לעתים קרובות כדי שאינטראקציות בחיים האמיתיים יעזרו להעלים את החששות האלה, כי כמעט תמיד יהיה מישהו שיעשה תנועה ספציפית דומה לשלך!

מתוארים סוגים שונים של ריקודי בטן

-מצטרפים חדשים צריכים לבצע מהלכים בסיסיים. בצע מהלכים קטנים בצורה איטית מאוד. לדוגמה: לגעת בבטן ולנשום החוצה, מעגל את הירכיים בכיוון השעון., לגעת בבטן, בירכיים ובמותניים, להסתובב במעגל קטן.

-ריקודים טרופיים או קריביים כוללים תיפוף או שני תופים מנגנים דרך שיר.

-ניתן להתאים כל סגנון ריקוד גם על ידי ריקוד סלואו. ריקוד איטי ישתנה לפי סוג המוזיקה

ריקודי בטן הוא ריקוד פולקלורי מודרני. נשים עושות את זה בעיקר. התנועות איטיות וזורמות עם נזילות של תנועות הירך כדי להפוך אותה לפתיינית, הבטן, הישבן דוחפים קדימה בעוד הירכיים מתנדנדות מצד לצד, החזה נדחף החוצה והכתפיים לאחור עם הידיים באצבעות שלובות שזזות בתנועה סיבובית ואז נע קדימה עד אצבעות נפגשות בידיים הפוכות.

1. רקדניות בטן לובשות מכנסי הרמון, מחליקות נעליים או נעלי בית והיא מוכנה ללכת

2. היא יכולה להתחיל לרקוד בביתה או לצאת למועדון אם היא רוצה חברה

3. התחל לרקוד על ידי הנחת ידם על הרחם בזמן שהיד השנייה מתחילה לזרוח למעלה ולמטה בגופם https://sensualtoi.com/region/Discreet-apartments-in-Bat-Yam.php

4. רקדו עם הכתפיים גבוהות כשאתם מסובבים את הבטן מצד אחד לצד השני שוב ושוב

ריקודי בטן הם אטרקציה מכיוון שזו אומנות הדורשת דמיון וביטוי עצמי.

ריקודי בטן קיים כבר אלפי שנים, במקור הגיע מנוודים בהודו ואלה ברחבי המזרח התיכון. מתוך כך, אנשים למדו כיצד לשנות את הגוף על ידי שימוש בתנועה עם כוח ליבה כדי לדחוף בצורה נוזלית על הרצפה.

ריקודי בטן הוא ריקוד חושני פופולרי בכל העולם. כיום, כמעט מיליון אנשים למדו לעשות זאת ורבים נוספים לומדים בשיעורים. אנשים עשויים להתעניין בריקודי בטן כי הם מסוקרנים מהריקוד עצמו, מכיוון שאין כמעט כאלה עם סגנון הריקוד הזה או נהנים לנסות דברים חדשים. תהיה הסיבה אשר תהיה, לא הרבה אנשים יודעים בדיוק באילו צעדים לטפל לפני שמתחילים לרקוד בטן. בחלק זה אדון כיצד לעשות ריקודי בטן בסיסיים עם פרטים על דברים שונים כגון יציבה וצרכים גופניים.

ריקוד הבטן התפתח במידה ניכרת מאז המאה ה-19 עם סגנונות שנוצרו ברחבי העולם כולל שימי, קברט ו-A La Turca (בדרך הטורקית).

ריקודי בטן בסיסיים (נקרא גם רקס שרקי) נחשב לאחד מסגנונות הריקוד הבסיסיים ביותר ולגרסה הערבית של ריקודי סטפס. זה בדרך כלל ריקוד לאדם בודד הכולל תנועות מבוקרות של הזרועות, פלג הגוף העליון והירכיים, ושימוש דרמטי בתנועות ידיים הנקראות מודרה.

באופן כללי, ישנם שלושה שלבים כדי להפוך לרקדנית בטן מומחית. הראשון דורש לימוד "טריקים" בודדים - או תנועות ממוקדות רק באזור מוגדר אחד בגוף - כגון מהלכים המשמשים עם האצבעות או הידיים תוך שימוש רק באביזר אחד (צעיף הוא הפופולרי ביותר), דיווש בבית עצמו על אופני כושר. תנועות כאלה שלב אחר שלב כך שיוכלו לחזור עליהן ביתר קלות על ידי רקדנים בהופעה עם כוריאוגרפיה מסובכת צפויה. הדבר השני שחייבים ללמוד הוא טכניקה: איך צריכה להיראות תנועה כשהיא מבוצעת בצורה נכונה על כל חלק בגוף, עם כל סוג של התנגדות (כולל אביזרים). מכיוון שזה לא קל כמו שזה נראה

Просмотров: 70 | Добавил: timlund70 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar