16:41
שכר גבוה ופחות תחרות: הכל על חשפנות עבודה בסרביה, אלבניה ומקדוניה

בנוסף לרוסיה, ישנן מדינות רבות שבהן זה לא רע להרוויח על סטריפטיז. הסוכנויות מציעות נערות משרותיות במועדוני רצועה ברחבי העולם, ובדרך כלל רקדנים נוסעים בתחומים הנפוצים ביותר: תאילנד, מקאו, ארה"ב. כן, באמת יש להרוויח הרבה, אבל גם את הדרישות עבור חשפנות הם overpriced, ואפילו עם התחרות, הדברים הם די קשה, מאז מאות בנות משנה לשנה הם הולכים לשם.

במקרים מסוימים, הוא חכם יותר לבחור את הפחות פופולרי בין הכיוון slavs להיות מובטחת כדי לקבל מקום ב מוסד טוב. אנחנו מדברים על מדינות דרום ומזרח אירופה. כן, מדינות אלה אינן "נעולות" בתחום הפנאי, אבל השכר של החשצה יש ברמה של תגי מחיר רגיל אירופאי, והאורחים אינם נמנים כל כך על ידי יפהפיות שיקיות מרחבי העולם. במאמר לשקול את התכונות של העבודה של הרקדן בסרביה, אלבניה ומקדוניה. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a8%d7%9e%d7%aa-%d7%92%d7%9f/

למה לבחור במדינות אלה?

כיוונים אלה לא כל כך פופולרי עם חשפנות, כפי שהם חדשים. בעבר, כל הסוכנויות הרוסיות עבדו רק עם מועדונים גדולים של אמריקה, תאילנד, מקאו, גרמניה ואיטליה. אבל יותר מדי תחרות בשוק גרמה להם להתחיל לחפש מקומות חדשים שבהם ניתן להשיג כמו מונופוליסטים. אז היו משרות פנויות עבור חשפנות בארצות דרום ומזרח אירופה, כי לפני כן, אף אחד לא נתפס שם.

הוא האמין כי במדינות אירופאיות ירודות יש גרוע עם שדה הפנאי. אבל התברר כי מועדוני רצועת לא פחות מאותה איטליה או גרמניה, אבל גברים הם נדיבים למדי עד קצה. בנוסף, משכורות במדינות אלה הן "אירופיות", אבל החיים הם לא כל כך יקר כמו באותו שוודיה או אנגליה. כתוצאה מכך, באלבניה, סרביה ואפילו מקדוניה, הבנות מרוסיה יכולים להרוויח מאוד, באותו זמן הם לא יפגשו קהל של מתחרים. שילוב יצטרך להתחרות רק עם חשפנות מקומיות, והם מאבדים מאוד את הדמות שלנו slater ו slavs יפה במראה ומקצועיות. מאז האירופים, נמשכו על הפמיניזם, מעולם לא היו בעקבותיו במיוחד.

באשר למדיניות של מועדוני רצועה, כאן הטיפים הם חובה ואורחים לא באים לבר רק לשתות בירה. גמול בנות על המאמצים של כמעט כל הנוכחים.

בנוסף, במדינות אלה המסה של אתרים היסטוריים מעניינים אופי מדהים עם אקלים ים תיכוני נוח. חוזה בסרביה, אלבניה או מקדוניה היא הזדמנות מצוינת לשלב חופשות ולעבוד, לפיה הנערה מחכה לרווחים טובים.

כיצד לקבל אישור עבודה?

אתה לא צריך לטפל בזה, המעסיק עוסק אישית עם אשרת העבודה. בדרך כלל זה לוקח 3-4 שבועות, ולכן זה שווה לחשוב על טיול. אלבניה, מקדוניה וסרביה אינם נכללים בשנגן, ולכן לכל מדינה דורשת אשרה נפרדת.

לרישום מסמכים, תעודת בית הספר תידרש, וכן דיפלומה או תעודת סיום הלימודים. זהו טריק קטן כדי לשמור על כל הפורמליים ולא יש בעיות עם כניסה, ולכן לא צריך לצעוק הכל על הגבול שאתה הולך לרקוד עירום בברים. החשפנות המקצועית אינה אסורה לשם, אבל עבור מועדונים קל יותר אם עמדת "הגון" יותר תירשם בויזה.

תנאים לשיתוף פעולה ותכונות חוזה

תמונות חשפנות... את הטוב ביותר סטריפטיז - ל...

דרישות עבור חשפנות מינימום די דומה:

  • גיל 18 עד 35 שנים (עבור מקדוניה עד 30).
  • המראה המטופח ולא עודף משקל.
  • ידע של אנגלית (לפחות את הרמה הבסיסית). אחרת לא ניתן יהיה לתקשר עם האורחים בצריכה.
  • מקצועיות, ניסיון ויכולת לרקוד יתקבלו בברכה. מעריכים במיוחד את החשפניות בעלות על הפילון.
  • מדינות אלה שונות זו הן משתפות פעולה עם רקדנים על בסיס ארוך טווח. תקופת חוזה מינימלית - 3 חודשים. באופן אידיאלי, אתה צריך ללכת במשך 6 חודשים או שנה, במקרה זה, בנות הניחו בונוסים ואפילו בתשלום חופשה. באירופה לא אוהבים מסגרות ולהעדיף יציבות, ולכן מציעים בנות מצוינות תנאים.

    לינה היא בחינם בכל המדינות. במקביל, חשפנות תפור בדירות נוחות ודירות נעימות. כרטיסים הבנות לקנות את עצמם, אבל הסוכנות יכולה לספק ההלוואות ופותות מ 70-100 יורו לטיסה.

    תכונות של עבודה בסרביה ואלבניה

    מדינות אלה יתאימו חשפנות אלה שמוכנים להתפשט לחלוטין במספרה. ב רצועה סורגים סרביה ואלבניה - זה מצב נדרש! כמו כן, בנות תצטרך לבצע על הבמה (ב Pilon) ולעבוד על צריכה פעילה.

    המשמרת היא הניחה בית קבוע - 40 יורו. עבור קוקטיילים של רקדנים יקבלו מ 3 עד 6 יורו, ואם האורח פותח בקבוק שמפניה עבור הילדה, אז זה יקבל 40 יורו עבור זה. Privates נאמד 25 יורו עבור 2 מסלול. טיפים לאחר נאומים על הבמה שייכים לגמרי לחשץ. גם כשירותים נוספים, יש ריקוד LEP ריקוד שולחן, אתה יכול להציל עבור 10-15 יורו. שינוי נמשך בדרך כלל 8 שעות מ 22.00 עד 6.00.

    קרא עוד על עבודה במקדוניה

    מדינה זו מתאימה למתחילים ורקדנים צנועים יותר, שכן בברים המקומיים אין צורך להתפשט לחלוטין, יש מספיק כדי להישאר ללא טופלס. בנוסף, אחת התכונות של העבודה במקדוניה היא חוסר סצינה וכאלה מופיעים. חשפנות לרקוד ליד שולחנות אורח ולהרוויח צריכה. פרטיות בברים ומועדונים לא.

    שיעור היומי הוא מעט פחות מאשר בסרביה ואלבניה - 30 יורו. מאחורי המשקאות שילמו גם לא כל כך הרבה, על 3-4.5 יורו. תה עם המועדון יצטרך לשתף, נותן בדיוק חצי. אבל משמרות יש קצר, רק 6-7 שעות (מ 22.00 ל 4-5.00).

    היתרון של חשפניות הוא צריכה לא אלכוהולית. עבור רקדנים יש תפריט נפרד, עמדות שממנו האורחים יכולים לטפל בחורה שאתה אוהב.

    לפני שתעבוד בארצות של דרום מזרח אירופה, כדאי לשקול כי יש בהחלט ואחריו המשמעת לא לתת את זה להתמקח על משמרות. חשפנות אפילו לא להשתמש טלפונים. יש כלל - בזמן שיש אורחים במוסד, כולם צריכים לעבוד. עם זאת, בסרביה, אלבניה ומקדוניה, אתה יכול להרוויח כסף טוב, בעוד לא מחשש תחרות גדולה.

    Просмотров: 2015 | Добавил: timlund70 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar