08:22
למה מסרב ידנית גם כאשר סקס יש צורך רק ליידי

יצור גבירותיי מאוד טושי. על פי סיבה בלתי מובנת מסוימת, הם מאמינים כי סירוב לאדם In intime - זה הזכות הקדושה שלהם, עם כל זה לא נותן אלוהים (!) האיש חושב הם מסרבים להכחיש! עבריין כזה לא יכול רק לחכות דמעות, סנוט ו שערורייה, והפסקה מלאה של מערכות יחסים. בשלב מסוים, אבל הגברות עדיין יטופל "למה גבר מסרב?-.

התוכן של המאמר

1 למה אדם לא צריך סקס? 2 למה נשים כל כך לפגוע בסירוב של גבר? 3 אם האיש רוצה לסרב

למה אתה לא צריך גבר?אני

למעשה, הנסיבות אולי רק כמות בלתי מוגבלת, אבל אתה יכול לציין ביותר מְשׁוּתָף: נערות ליווי בהרצליה

הגברת אינו תואם את הטעם של גבר. זה יכול להיות אפשרי לחלוטין כי הגברת היא ברונטית מבוגר "בגוף", אבל על ידי שלה הבחור מעדיף צעיר, גוף בלונדינית. למרות, שהוא מחמיא את ההצעה של הגברת, היא לא מרגשת אותו. מה, באופן כללי, הגיוני, כי זה לא יכול לרצות לאחל את כל הנשים ללא ניתוח.

מצב לא מתאים. לא משנה כמה מפתיע, אבל לחבר'ה יש גם רגעים כאשר הם פשוט לא מסוגלים לעסוק מִין. תנאי מוקדם של מצב זה עשוי להיות: עייפות, לחץ, קשיים עבודה, אווירה רעה ולא. ד '. זה יכול להיות לגמרי לא כי השותף שלו עצמו לא חווה התרגשות מדכאת או רק רוצה להשתמש בבחזקה מטרות. האיש מרגיש שלו "המנוע" לא מתחיל.

כָּפוּי. גברים מזדמנים לנוח מן המחרוזת של הגברות שמחליפות זו את זו במיטתם.

הצעות ליווי בישראל מושלמות. לעתים קרובות, קונים הם אנשים צעירים משגשגים המבקשים במיוחד כדי להיראות בהצלחה בפגישה, הליכה ישירות מתחת לידית עם בחורה בהירה. הכנסה זו היא למדי למדי, אז כדי להבטיח את עצמו לספק את עצמם עם אובייקטים הדרושים.

הם עייפים לכבוש אותם ולבקש רק כדי לקבל כמה סקסי מַעֲתָת. גברים כאלה כבר צפויים מראש כמה הם צריכים להיות נסו לשכנע שותף למין וליה לך במיטה. לאחר זה בדרך כלל נראה כמה מקרים שבהם זה שוב מישהו משהו. זה שווה את זה כי כזה סיכוי הוא בהחלט לא גבוה יותר ומרגש?

מאי רבים לסרב לגברת סקס, מאוד מכוון ברצינות על המשך יחסי האהבה. אולי אולי, כי הגברת עצמה החלה לדבר על הפרספקטיבה הקרובה של הקשר שלהם ואת יכולתם חתונות. דיונים כאלה יכולים להיות אביר להתקרר, כי זה הגיוני, כי שום מין לא ילך.

לא כדוגמה לגברות, הסירוב של גבר תמיד יש תנאים מוקדמים אמיתיים עבורו קשה מאוד לנשוף.

בישראל, אין מקום לדעות קדומות, אם אנחנו מדברים על עבודה בסוכנות ליווי. גברים ממוקמים הגדרות מוסריות גבוהות. כול מבינים היטב, ולמעשה כי escair רק מלווה את הזוג באירוע, מספק מודל ראיון וליווי של כיתת VIP ישמש כמדד מעמדו הציבורי.

הגברות מונחות בדרך כלל על ידי לא קשוח, אבל רגשות, לפי סוג: הלוואי - אני לא רוצה, אני לא.

למה נשים כל כך מעליב את הכישלון של גבר?2

כל הגברות הקדושות מאמינות כי גברים רוצים סקס בכל רגע. כי הגברים לא רוצים לבנות אותם בתפקיד של שותפים למין, אז בראש של גברת נעלב, המחשבות הנפוכות ביותר מתחילים להישבע: אני לא נאותה; הוא לא רוצה אותי, אבל לא אוהב את עצמו; הוא רוצה שמישהו אַחֵר; אולי רטנתי; כנראה ראה צלוליטיס על התחת ולא. ד '. עם כל זה, הגברת לא מוותרת על הדו"ח בעובדה כי הסיבה לסרב אותו לא יכול להיות מחובר בכלל.

סביר להניח עבור נשים חשוכות מרפא היא לא סירובה של גבר עצמו, במילים אחרות אי-אפשרות כניסה איתם למגע מיני, ורגשות אלה שהוא פוגע זמן הכחשה. אז, אילו תנאים מוקדמים לטינה הם הגברות שהזניחו גברים? אגרוף על ידי גאווה.

חוסר יכולת לתפעל

רוב הגברות, בחר סקס ככלי הראשי לזכות של מטרות ובכף חמדנים ולא צרכים מאוד. הם מכירים את עזרתו של גופים אתה יכול לקבל כספים, עבודה יוקרתית, בן זוג, hahal מסוכנים T. ד '. אבל אם האיש אפילו לא לסיים את ההצעה שלהם, אז כזה המצב הופך אותם למבוי סתום, כי התוכנית "B" אין מקום לאפשרות זו.

רצון סקס. אם הגברת מתרגשת מאוד ושוכבת במין, אחר כך סירוב זה לא נעים כפליים, כי זה לא מאפשר חופשי מן המתח. מאוד מספר קטן של נשים יכולים אחרי הכישלון של איש 1st, להביא להציע סקס אחר.

אם האיש רוצה לסרב

למרות שאדם צריך מבינים כי, סירוב גברת, הם נראים לתת לה נפל, כי סירוב להם צריך להראות את הגדול והכבוד. קודם כל האידיאל לעשות מחמאה ליידי, טוב יותר על המראה שלה, ואז רק נשמע הסיבה לסירוב, למשל: אתה גברת יפה מאוד, אבל ..

אין לי כוחות עכשיו; אני לא מוכן לאהבה, אבל רק סקס לא מעוניין בי; אני לא מחפש מערכת יחסים רצינית ולא נפגשים באותה אשה; כרגע יש לי הרבה צרות, כי אני לא רוצה חיים על עצמי ואהבה יחסים.

לא משנה מה הגברות על גברים, אבל בעיצומו באמת לא כל כך הרבה איברי המין בלתי מובן ענקים שיכולים לרצות את כל הגברת ולעשות פעולה סקסית איתה. גברים בעת בחירת העדפת הגברת לתת למי מתאים הטעם שלהם הם עוסקים במין לא רק כרגע כשהגברת תופיע, אבל וכשהם רוצים את עצמם.

Просмотров: 366 | Добавил: timlund70 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar