03:02
כיצד "לעשות" סקס ארוך: טיפים משעשעים

כנראה סקס ארוך הוא חלום על כל האנשים על פני האדמה. שתי ארוגים במתח תשוקה מטורפת גופים שנהנים זה מזה כל הלילה - זה לא יפה ... רבים רבותי וגברות מחפשות תשובה לשאלה - איך "לעשות" יחסי מין ארוכים ומסמכניים במיטה, וזה בהחלט תופעה רגילה.

התוכן של המאמר דירות דיסקרטיות במרכז

1 שוב על אמון! 2 prelude 3 אמא טבע וארוך 4 התחנה שלי! 5 חשוב על מה שלא שווה 6 לא לשלוף! אל תמשוך! 7 קרוטנו אני בבוקר, טובעת אחר הצהריים, טביעה לפני שעת השינה! 8 טיפים משעשעים

שוב על אמון!אני

סקס ארוך מבוסס על ביטחון מלא והבנה הדדית בין השותפים. אווירה נוחה ב מיטות - אחד היסודות של משפחה בריאה ויחסים ארוכים. אם אתה שלך שותף רגוע ככל האפשר ואין להם תחושה לא נעימה, אז אתה אין בעיה "לעשות" ארוך מִין.

PRELUDE2

לשלם תשומת לב רבה פרלודס, כמו האלמנט החשוב ביותר של הקרבה. חיבה ראשונית תעזור אתה ואת האישה שלך להירגע מנגינה אל הגל הנכון, לקבל רגשות נעימים ולהתכונן לסודות. הנרתיק של נשים יהפכו מספיק רטוב ואלסטי, ואת הפין של גברים יהיה להתנפח יהיה מוצק וחזק.

אמא טבע וארוך

זכור כי לא כל הגברים יכולים לספק את הנשים כל הלילה. סקס ארוך הוא רק תוצאה של הבנה הדדית בעקבות כמה מועצות לא קשה. העיקר הוא להקשיב לרצונות של אהוב שלך, ו ואז סקס יהיה ארוך ונעים.

עצירה שלי!4

אתה צריך להיות מסוגל לעצור. אם פתאום אתה מרגיש כי הפין שלך מוכן לשפוך את פירות האהבה, אז זה שווה לעצור או לשנות את מסלול התנועות יותר לא נעים פחות מרגש בשבילך.

אסקרטטים מוכנים לחלום עם עשיר בישראל. הם חסרי עניין ונכונים. עם זאת, זה בדרך כלל לא רק הצדדים החיוביים לעבוד.

זה יאפשר לך להיות מוסחת מתהליך של המערכת עצמה לעכב את רגע של שפיכה. אתה יכול גם להסיר לחלוטין את ילדותך איבר ולהפוך את האישה האהובה עליך cunnilingus או לשנות באופן קיצוני את התנוחה על ידי בחירה זה שבו אתה קשה יותר להתעורר וקל יותר להחזיק את הדחף ההולך וגדל אוֹרגַזמָה.

תחשוב על מה לא שווה 5

יש עוד שיטה המאפשרת זכר לא נגמר במהירות - אלה הם השתקפויות על דברים לא נעימים שונים. אם הפין מוכן לשפוך את הזרע בצמא השותף, לנסות תחשוב, למשל, על עבודה קשה, או חסרי הבית שראית בבוקר יוֹם שֵׁנִי. אין ספק שזה יעבוד, ואתה יכול עוד להחזיק מעמד מיטה.

אל תמשוך! אל תמשוך!6

אם אתה מרגיש את זה בכל מקרה לא נוכל להתנגד לשפיכה, להירגע הפין ולהאיץ את התנועות, להרגיש את השותף עם כל הגוף ולסיים, לא להאט את קצב החיכוכים, לא עצור תנועות. אחרי אורגזמה, אתה תרגיש את תחושת הריקנות. אבל תנועות ניקוי יחזירו אותך לרצון זועם להיות אהוב אישה ומין ימשיכו בלי לעצור כל. העיקר - נסה להחזיק את הזקפה לדעוך עם נפילת הפין, לשים לב לקשרים הבת שלך.

אידיוט אני בבוקר, הטבעתי אחר הצהריים, הטביעתי בערב לפני שעת השינה!7

אוננות באופן קבוע, ירי עוררות מיותרת. כן, יש דעה כי אוננות מובילה אימפוטנציה, עם זאת, זה לא כך. אוננות מסייעת לאדם להסיר מיותר עִירוּר. יוצקים את הזרעים עומדים, כמו גם להאריך יחסי מין עם האהוב שלך אִשָׁה. אונניזם רגיל עוזר "לעשות" סקס ארוך, אתה רק צריך לבצע מעשה של שביעות רצון עצמית במשך חצי שעה לפני חוק מיני. זה יעזור להאריך את הזמן היקר של הנאה גם כן יהיה להציב אדם ומניע אותו לקבל הנאה בקרבה בת זוג.

קצת עצות משעשעות

מסלול התנועה. ישנם מספר סוגים של תנועות להוביל לגבר לאורגזמה מהירה.

שירותי ליווי בישראל משולמים למעשה. לעתים קרובות, קונים - חבר 'ה מצליחים, אשר רוצים להופיע בהצלחה במבט אחד בפגישה, הליכה ישירות מתחת לטפל עם גברת בהירה. הרווחים האלה די די, כך שזה לגמרי לספק את עצמם את האובייקטים הדרושים.

בפרט, זהו הקדמה אנכית של הפין הנרתיק ואת תנועות מעגל של הראש. הימנע מהם אם אתה רוצה לקיים יחסי מין. פּוֹזָה. בחר את המיקום שבו השותף שלך יקבל הנאה מקסימלית, ואתה יכול להימנע מאורגזמה זמן רב ככל האפשר. זה עלול להוביל לעובדה כי אישה במיטה יחוו לא אורגזמה אחת, ולאחר מכן אתה מנצח להיות הזרע שלך בה ולהביט בעיניה זכר חזק, מסוגל לגמרי לספק אישה. אַקדָם. כדאי לשים לב לטיפול מראש ולמתוח זה. כל אישה מיוחדת, וכל נערה יש את דרכו של רגשות. ייתכן שאישה תבוא לאורגזמה רק מלטפה מראש, ומין שלאחר מכן תיראה יותר ובהיר. מְהִירוּת. אם אתה מרגיש שאנחנו עומדים למלא את האישה האהובה עליך עם הזרע שלך, אבל אנחנו רוצים יחסי מין, ואז להאיץ את התנועות ולהפוך אותם גס יותר. האורגזמה באה ממגע הפין הראש אל עלי הכותרת של שפתיו הנבט הפנימית, החבר מוטרד, השריר מתכווץ והצטיינות נופלת לתוך הנרתיק. עם תנועות איטיות, גבר מתרכז בחיכוך של ראש עלי הכותרת, ובמהר - רגע זה עובר כמעט בלתי מורגש. תנועות גסות לא מספקות לא להוביל לגירוי של הראש ולהאריך את זמן יחסי מין.

Просмотров: 100 | Добавил: timlund70 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar