18:30
כי לא רק מספיק אנשים בנוחות של המשפחה?

הפסיכולוגיה של החבר 'ה היא רחבת ולפעמים, בסופו של דבר, קשה מאוד להבין שהם נחוצים במהותו. כמעט כל הבנות, שמה את זה מעט, מתלוננים שהאדם שלהם התחיל להימנע מבן הזוג שלו בקרבת מקום, הוא מתעכב בעבודה, היחס שלו נעשה ביותר, כפי שכולם אומרים, גס, כמונו ". אקספרס, מגעיל. השאלה מתעוררת: מה אותם אנשים חסרים בעבודת הבית שלהם? התשובה היא כה לא ברורה, כי שום פסיכולוג לא יכול, לשים אותו מעט, לתת תשובה ברורה. גברים - הם גברים שעבורם הבשר החדש "הוא כל הזמן טוב יותר מאשר הישן. הם דורשים ניגודים, שינויים, הרגשות והרגשות האחרונים שלא התקבלו בחיים המקומיים. כתוצאה מכך, זה, כדי לשים אותו מעט, מריבות מופיעות, חילוקי דעות, אי הבנות, ובסופו של דבר, בגידה.

איך לשמור על בן הזוג

ישנן מספר אפשרויות, כמו כולם יודעים, איך לשים אותו מעט, לשמור על בן הזוג מבלי לגרום לבגידה. https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-

  • לעולם אל תנסה לוותר על גבר. ואכן, אם אתה לוקח גבר עם רעיונות מסוימים על החיים, את העיניים של אלה או דברים אחרים, אז אף אחד לא מנסה לוותר על מה זה לא, לשים אותו מעט, הוא מוערך על ידי אותם. החבר 'ה לא ניתן לעשות בה שימוש חוזר, עם זאת, אתה רק צריך לקבל ולחיות ליד אלה שכבר נתנו את ההעדפה.
  • שימו לב איך אדם מנסה סוף סוף לנסות אותך. גברים כמו ילדים, הם קשובים לשבחים, לעודד, לעודד. אחרי הכל, הם מצפים ליידי של הערצה מכל סיבה אחרת, לנסות לעשות הכל כדי להיות, לאהוב אותם ולשים אותו מעט, כדי להצדיק ציפיות.
  • לא להסתיר רגשות ורגשות. ללא ספק, יש לציין כי מניפולציות כאלה מותרות רק בזמן בית המשפט, אך לא חיים ביתיים. אדם חייב להרגיש כל הזמן שהוא אוהב ורוצה.
  • גברים אוהבים שלום ושקט. אם בן הזוג שלך עובד בעבודה קשה, ניכרת, הוא הפך, הוא עוסק בחברים וביריבים שונים, אין צורך להחמיר את עמדתו שוב. עצמה, אם הוא גם מבקש לזרוק אותו לבד, פשוט להקשיב לבקשתו ולעט זמן לשתות אדם אחד עם מחשבותיהם.
  • איך, באופן כללי, לממש את הכוונה של... האם זה אפשרי, באופן כללי, מניפולציה...

    אל תטרידו אותך לאדם בטרידים, אתה חייב, בסופו של דבר, מבינים שהפנטזיה שלך והאינטואיציה שלך מפותחים הרבה יותר טוב. באופן ספציפי יותר, כיצד לבוא לידי ביטוי כי, אם אדם לא הצליח להצדיק כמה כל הזמן הוא אומר, כמה הרצונות שלך, לא הבנתי את הרמזים שלך, במקום העבירה יש לי צריך לקחת ולהודיע ​​ישירות משלה משלו. תאמין לי, דרך החוצה עם מצב עם נוקלאציה לגבר, זה יהיה הרבה יותר מהנה יותר מאשר כל טינה שלך. מה שאנחנו צריכים מוזרה, אבל סיפק לאנשים אין זמן לבוא לידי ביטוי, מריבות שונות שערוריות, חיי הבית שלהם חייב להיות, כמו רבים מאיתנו כל הזמן, נמדדים, נעים. אתה אוהב בן זוג שבסופו של דבר רוצה לשמור על ענייני משפחה, בכל מקרה, צריך לקחת ויתורים לאיש שלו, לטפל בו, לשמור על דקה קשה, לספק את הצרכים הפיזיולוגיים. ואכן, רק במקרה זה, לא יהיה מחלוקת, המשפחה תהיה חזקה יותר ואהבה היא מגוחכת.

    Просмотров: 208 | Добавил: timlund70 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar