13:34
יחיד צלקת אתר אינטרנט: השחלה דף קולות של שיווק דף באינטרנט

הזמן עבר כאשר אנשים המפורסמים שירותים בעיתונים, מגזינים ומטענים מודעות על עמודות וכניסות. כדור השיווק עבר זמן רב לאינטרנט. לפחות מה אסקורטטנצ'ה כבוד כבוד מחויב לא רק את דף השיווק של אלה המתבטאים, רשתות חברתיות ואתר יחיד (במיוחד אם אתה עובד בשבילך ועבודה אישית בתהליך). גברים הם למעשה לא יושבים באינסטראם, אבל אבל רשתות רשת מחפש נשים לאופן שבו אנשים משמשים להביע, בילוי נחמד. ולכן, אם אתה שואף להשיג כמה שיותר מלקוחות המדינה עשירה, יש צורך, באופן כללי, לטפל בפיתוח, כפי שאנו אקספרס, דפים בודדים באינטרנט.

מה אתר האימרט צריך להיות?

ראשית, אנו נראה את הדרישות הכלליות תקפות עבור כל משאב אינטרנט אחר:

  • האתר חייב לטעון במהירות. זה יהיה רע אם לא שמתי לב כי אף אחד לא רוצה לצפות, ולכן זה לא שווה את זה, להיות גירוי ללקוחות.
  • העיצוב של הדף לא אמור למנוע סוף סוף את תצוגת התוכן. תארו לעצמכם עובדה זו כמובן, אולי בשבילך, כדי לשים את זה מתון, ציד להוסיף תמונות נוספות, מסגרות ורקע של צבע חומצה עם תמונה, אבל בגלל כל שפע זה, הלקוח לא יכול למצוא את המידע שאתה מתעניינים: המאפיינים שלך, מחיר ועוד.
  • האתר חייב להיות מותאם על ידי התבוננות איך כולם אומרים מכשירים שונים. יש לציין כי זהו רגע בסיסי מאוד, כי העשירים כפי שהיה, כפי שהיה, אנשי עסקים לא רק עם קומפילציה וטלפונים וטלפונים. אם אתה יודע את זה, האתר שלך יהיה מביך להסתכל ממכשירים שונים, אתה מסתכן לאבד לקוחות.
  • עכשיו נוכל לראות את הדרישות המאופיינות במיוחד כפי שאנו רגילים לומר, שיווק דפי ליווי:

  • האתר בהחלט צריך להיות קטלוג עם כמה אנשים חושבים, תמונות יפות, כך שהאדם הצליח להעריך את המראה שלך מכל הפינות.
  • מידע, לא להתקשר לינה בדף:
  • תיאור מלא אך צבעוני ומפתה של ברכה שתטיל את תשומת הלב של לקוח פוטנציאלי;
  • רשימה של המחירים בפועל ורשימת השירותים (זה יהיה סוף סוף להישאר כדי להפחית את הזמן בהתכתבות, כי אדם יהיה לדבר כדי לקבל מושג על מחירים);
  • מידע על היתרונות והיתרונות שלך על פני בנות אחרות (נוכחות של השכלה גבוהה, דרכונים, ידע של שפות וכן הלאה);
  • התפתחות הסיבובים הקרובים ביותר עם אינדיקציה של ערים ותאריכים (זה יאפשר לכך שהופנה ללקוחות, תכנון טיולים זרים, לכלול אותך פגישות בתוכנית שלהם);
  • תמונות (מספר טלפון, דפים קישורים לעבודה, רשתות חברתיות);
  • האתר אינו נדרש להכיל ב -18+ קטגוריה, זה יישאר, לשים אותו בינוני, להימנע מבעיות עם מתינות.
  • אל תעמס את הדף במידע בלתי אפשרי. טוב יותר, כך שהכול היה תמציתי ובמקרה.
  • עצה: לפני שאתה עושה את אתר האינטרנט שלך, נראה כמו דפי שיווק, כפי שאתה ישיר, מתחרים מוצלחים, שם אתה יכול ללמוד רעיונות להבין שבו הכל חייב להיות מעוטר.

    מעט על קטלוג הצילום עבור אתר יחיד

    גברים אוהבים עיניים, ולכן, אם אתה רוצה לספק זרימת לקוח יציבה, יש צורך לפתות את היפים שלהם, כפי שאנו מביעים, תמונות, ועל כך, הם יצטרכו להשתמש על איך אנחנו רגילים אומר, מושב של תמונות במחקר על ידי מומחה.

    אתה צריך להתכונן לצילומים מראש, לשים את העור, השיער, מסמרים בסדר. הינכם מתבקשים לשים לב כי תסרוקת ומקסארד טובים יותר, לשים את זה מתון, להפקיד את הסטייליסטים, התמונה צריכה להיות טבעית מאוד, חיבה ונשית. עבור תמונות, אין צורך, בסופו של דבר, לבחור את עמדות עמוסות, האובייקט העיקרי בתצלום מחויב להיות במיוחד, ולא פנים נפלא רקע האחורי.

    בפרט, ליד הבחירה של בגדים: בגדים נקבה, תוקף בגדים, טיפות צואה, תחתונים או בגדי ים - אפשרויות ללא דופי. לא לכל אחד, באופן כללי, לבחור קצת לחלוטין, כפי שאנו מביעים, בצל שונים, להדגים גבר, תוך צפייה בשמלת ערב, שמלת משרד או שמלה במשרד או שמלת קוקטייל אור, כך שאתה יודע שאתה מפואר תראו ועם ארוחת ערב בשם, ובפגישה עסקית, ואיך לעזאזל הולך ברחובות פריז.

    אם אתה עושה אתר שיווק לאופן שבו אנשים משמשים להביע סיור זר, לשקול את ההעדפות של הבנים המקומיים. לדוגמה, הערבים, הפך לתמונה מפוארת עם איפור שובה, על איך להתבטא, שיגור, כמו כולם יודעים, בגדים סקסיים, אבל סקנדינציות יותר כמו תמונות רגילות בסגנון "בית", ללא עושר Maika ו Pose Candida. שירותי ליווי

    כיצד להפוך את אתר האינטרנט שלך

    ישנן שתי דרכים: כדי להחיל על מומחים או כיצד לעבד את המקסימום. זה יהיה רע אם לא היה לנו את העובדה שאתה יכול להשתמש בשירותים לפחות איזה בן לוויה, ובכמה שבועות יעשו דף שיווקי בעוד כמה שבועות. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל עלות הביקוש מ 15 000 r. לופת.

    אם אתה "חברים" עם מחשב, אתה יכול לעשות בלי עזרה של אחרים, כפי שאנו מביעים, האתר שלנו בפרט, ואת הדבר העיקרי שאנחנו מביעים, חופשי אתרי עיצוב, כגון WIX, UMI ו- T.ד '. אם אתה מחבר את התוכן בתשלום, תהיה לך גישה לרקע, גופנים וכלי עיצוב אפילו יותר שונה.

    ועל אלה שאינם, בסופו של דבר, הוא רוצה לעסוק ביצירתיות, יש עדיין את האפשרות הנפוצה ביותר - מעצבי האתר, מחודדים ישירות תחת ESCALES, וכמעט כולם חופשיים. תארו לעצמכם עובדה על מה למשל, Excortbook. בשבילך, זה נשאר אז לדבר, סוף סוף לבחור נושא חמוד יותר וכיצד להוסיף תמונות ומידע על עצמך. כאשר אתה משתמש בגרסה בתשלום, גישה שונים, שכן כולם יודעים, את התכונות השימושיות של האתר, אשר, כדי לשים את זה מתון, עשוי להיות נחוץ, לדוגמה, דיוור, מודול משוב, וכו '.

    מה נותן אתר יחיד?
  • אחד.In-1, הוא כלי השיווק החזק ביותר. כי אתה לא תצטרך למצוא את כל הלקוחות ללא עזרה של אחרים, כמה עצמם ימצאו אותך.
  • 2.ב 2, זהו אינדיקטור של המדינה שלך ואת היוקרה שלך. זמינות, כמו רבים מאיתנו כל הזמן אומר, דף יחיד הוא חיוני כפי שהוא ייקח לך בעיקר, שכן אנחנו גם כל הזמן אומר לקוח פוטנציאלי.
  • 3.B-3, אז אתה יכול לחסוך באופן משמעותי זמן לתקשר עם הלקוחות. לאחר קריאת כל כי ארצות הברית מהדהה כל הזמן, מידע רלוונטי באתר, לא יוכלו לשאול, שכן כולם יודעים, שאלות רבות, נשאר רק כדי להסכים לפגישה.
  • אתה צריך לשמור על קשר עם הכוח ולהשתמש בכישורים הטכניים. התחרות בשוק שירות הפנאי מספיקה כפי שאנו רגילים לומר, נהדר וכפי שאנו מדברים כל הזמן, אז אתה חייב לעשות הכל כדי לראות אותך.

    Просмотров: 119 | Добавил: timlund70 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar