13:35
את כל האמת על הצריכה. היסטוריה של Bara עובד

הצריכה היא דרך חדשה לנצח עבור אטרקטיבי תלמידים וצעירות. הצעת עבודה דיסקוטקים וברים. בנות לא צריכות רק ליצור קשר עם המבקרים של המוסד, המשימה העיקרית שלהם היא לקדם את בן השיחים כדי להזמין משקאות ומזון.

בבר במוסקבה החליטה אחת הבנות בכנות לומר את הצריכה וכיצד להרוויח יותר כסף על זה. במשך יותר משנה, היא כבר מקלקלת גברים מ -50 אלף. רובלים לחודש.

מה שצריך

קתרין עובד בבר המטרופוליני של ההגעה אפילו במוסקבה. למרבה הצער, ההורים של הפריפריה אין הזדמנות לעזור לתלמיד, הם משלמים חדר בפונדק ולהעביר מוצרים בבית. היא נכנסה לאוניברסיטה לתא חינם, אבל אני רוצה להיראות הגון וללכת למוסדות אופנתי. קטיה החליטה למצוא עבודה, התייחס למודעה מהאינטרנט - בחורה יפה צריכה לעבוד בצריכה.

משימות פשוטות. יש צורך להתקרב לאורחים דיסקרטיים ולתקשר איתם. לאחר 15 דקות, יש צורך לומר ביטוי חשוב "השבת אותי לשתות". אם האיש הוא נדיב, אז בוודאי להזמין קוקטייל. במקרה זה, תקשורת ממשיכה, ניתן להתפתח על עמדות אחרות בתפריט. הנערה מקבלת 40-60% מהצו. נערות ליווי במרכז

עבודה במשרה חלקית אפילו... אזור בילוי למחקר...

מאשר לדבר עם המבקר? המשימה העיקרית היא להקשיב! לרוב, בר ספקים הם אנשים עייפים משפים, ילדים, נשים. הצרכן מקשיב בזהירות והנהן את ראשו. אם בתוך 15 דקות תלוי היכרויות, הנערה לא לקחת משקה, אז אתה צריך לחפש אובייקט חדש.

צרכנים - אלכוהוליים?

קתרין צחקה, לאחר ששמעתי את השאלה הזאת. כמובן, אם אתה תמיד שותה משקאות אלכוהוליים, אתה יכול לפגוע בגוף ולאבד את הפנים שלך בעת תקשורת עם גבר. לשכרות של בר האליטה. לכן, יש טריקים מיוחדים - הברמן אינו משלם לתוך משקאות אלכוהוליים של קוקטייל. העיקר הוא לומר מראש מראש, להמציא את המשפט קוד, למשל "קוקטייל אישית בשבילי", "סקס האהוב עלי על החוף".

אבל אתה צריך לשחק בגברת סאוק. מועדון מבקרים בכנות מקווים כי בחורה יפה בשיכרון אלכוהולי יהיה בקלות לקבל קרבה. במועדונים מיד להזהיר כי יחסי מין אינם מותרים.

ייעוץ לצרכן ממתחמם

לעתים קרובות, הצריכה נחשבת רווח נוסף של סטריפטי או רקדניות גו גו. אבל יש מועדונים כי לנצח כדי תשוקה בנות יפות לטפל בבוררים בבר. בחו"ל, עבודה זו נחשבת בדרך כלל נורמלית. במדינות מסוימות, גברים עצמם לבחור צרכן ולבלות כל הלילה איתה, לטפל קוקטיילים ומזון.

הנה העצה לבנות שמתקבלות רק לעבוד בתחום הצריכה:

  • אם אתה רוצה לעבוד באדמה של מישהו אחר, אז לא לתת את הדרכון שלך. עם המועדון, מסתיימת תמיד חוזה עבודה, מרוסיה כדי ליצור אשרת עבודה.
  • עם לקוחות, עדיף לא ליצור מערכת יחסים.
  • צריך להיות מוכן לעובדה כי גברים לעשות ביטויים גסים.
  • זה בלתי אפשרי לנהל מבקרים, להעליב אותם.
  • עדיף לשתות קוקטיילים ללא תוספים אלכוהוליים, אחרת אתה יכול לערער את הבריאות.
  • הכנסות הצריכה תלויה ברמת המוסד. בדוק את אחוז הרווחים עם המעסיק מיד.
  • הנערה צריכה להיראות כמו מבקר מועדון נחמד. דברים צריכים להתמקד היתרונות של הדמות.
  • אתה לא יכול להפעיל גבר לטפל. הכל צריך להיות מוחזק בסביבה טבעית.

    Просмотров: 122 | Добавил: timlund70 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar