11:03
איזה קונדומים על איך נהגנו לקרוא, סקס אוראלי עדיף לרכוש?

ישנן מחלות רבות כפי שהיינו לקרוא, מערכת מינית, אשר מועברים דרך מין אוראלי קל יותר מאשר אחרת. בהכרח, ב הוא יותר לא מסוכן מאשר פעולה מינית נרתיקית לא מוגנת, אבל בעיקר כדי להגן על עצמך אפילו במקרה זה, ולא אחוז הזיהום הוא קטן. אולי העובדה כי ב אפשרות מסורתית, אמצעי מניעה מגיעים להצלה, אבל יש עקרון ניואנס: איזה קונדומים עבור איך אנשים משמשים להביע, סקס אוראלי יותר מתאים? https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%9e%d7%9c%d7%94/

התוכן של המאמר

1 בטיחות סקס אוראלי 2 באילו אפשרויות רק כדי לקבל? 3 כאנ תבחר?

שְׁמִירָה אוראלי סקסי

זיהום מין יכול להיות מועבר רק מקרה מאשר, לשים את זה בעדינות, הוא ציין על ידי 1 של השותפים. לכן, לא משנה איך רצית, זה הפך, לחוות את כל הטבעיות ואת החדות של רגשות מאהבה זכות ללא קונדום, לא לסכן את הבריאות שלך.

צור קשר עם שיער ועור. ולא על העור יש כיבים או פצעים (הרפס רגילות על השפתיים), היא הפכה להגדיל את הסיכון למחלה הרפס גניטלי או עגבת; דרך הסוד המופרש. מתי סיכה או הזרע הוא מכובד, זה עשוי להכיל וירוסים וחיידקים מ אורגניזם. הסיכון גבוה מהנוזל נפל בגרון, על הפצעים בעין; דרך gastrointasta. דַלֶקֶת הַכָּבֵד ונראה בגלל העובדה כי בבטן, זה היה אפשרי ליפול חיידקים.

שבו אפשרויות פשוט, לשים את זה בעדינות, כדי להידבק?2

הכאב בגרון באדם אשר, בכלל, עושה מציצה או cunnilingus; נוכחות של פצע, כיבים, שריטות על השפתיים; ולא על הגנאים שאיתו הופיע אינטראקציה של הפה שלך בקרוב דלקת, פצעים; במהלך cunnilingus במהלך הווסת; אם נוזלים נכנסים לפה, ומאוחר יותר - בגרון; במקרה של נוזלים, עם פריקה על הממברנות הריריות (למשל, בעין).

טוב מאוד להקצות מה הוא אפוא שאלה "איזה קונדומים סקס אוראלי רכש טוב יותר "נשאר שריפה. להרים לא אמצעי הגנה רעה, אתה צריך להכיר איך הוא הוקם, כמה מאפיינים של הרכישה.

אֵיך תבחר?3

כדי להגן על מין אוראלי לעתים קרובות יותר קונדומים מסורתיים עם טעמים שונים משמשים. יש גדול מבחר מפירות לשוקולד או שמנת. אבל, כפי שכולם מובנים, קונדומים מיוחדים הם כמה לִהיוֹת שׁוֹנֶה:

אין כמעט חומר סיכה; אולטרה -

שתי האפשרויות כמעט 100 אחוזים מסוגלים לאבטח אדם איך אנחנו רגילים לקרוא, זיהום מיני לא הולם. יש עצות, אשר יורשה להפוך את התהליך לא רק, כפי שאנו מבטאים, מוגנים, טוב, ונעים:

מעדיף פולימר קונדומים. לטקס מסוגל להיות אלרגי אצל אנשים מסוימים, כך חומר כזה הוא אפשרות טובה. זה מתאים בחוזקה לעור כי תורם לרגישות ולחדות רבה יותר של רגשות. בניגוד לטקס, פוליאוריתן כמעט לא צריך, כפי שכולם יודעים, טעם לא נעים וריח; במקום שאתה מעדיף אמצעי מניעה מסורתיים, ולא מיוחד, בסופו של דבר, לטפל בבחירה של רזה אולטרה. לכן דרכים רגשות לא יהיו שונים באופן משמעותי ממה שחושבים, חיבה אוראלית בלי קוֹנדוֹם. בעת רכישת קונדומים רגילים, זה הכרחי נר על סיכה, זה חייב להיות נעדר. לנוחותה של lubrikant ניתן לשנות על ידי רכיבי מזון (לדוגמה, ריבה). זה ייתן חדה בחיים אינטימיים.

קונדומים מיוחדים cunning גם לאכול. הם דומים מפית בצורת משולש עשוי לטקס. כדאי להיות מועדף על ידי מוצרים צרחים, לא יהיה שותף מרגיש כלום.

בישראל אין דעות קדומות, אם ההצעה באה בחשבון בשירות הליווי. גברים מקומיים ניחנים בנורמות מוסריות גבוהות. כולם מבינים כי היום הנמלון רק נראה ללוות את הלקוח באירוע, מספק שיחה וליווי ילדה בכיתה VIP נחשב אינדיקטור למעמד.

מפיות כאלה ניתן להשתמש במהלך Anelong. ב התהליך שהיא שומרת כך שהתפקיד שלו לא משתנה, האמצעים הגנה חייבת להיות מול הפה.

לשנות את המפית ניתן לחתוך קונדום מ לטקס, אוכל אוכל. היתרון של השיטה האחרונה הוא אולטרה, שהוא הרבה יותר גבוה מאשר לטקס. סרט מזון אין טעם לא נעים או ריח מסוים.

סוג אחר של אמצעי מניעה לבעל פה סקס - הלבשה תחתונה מיוחדת.דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי מין. זה יכול להיות למלא חתיכה קטנה של לטקס.

כאשר קונים, כמו אנשים משמשים להביע, קונדומים אוראלי הם עקרונות כדי לשים לב למאפיינים, במיוחד, ולא במקרה נוגעים קונדומים מסורתיים דקים במיוחד. שלח לעצמך עובדה אחת שלמרות הקונדומים עבור סוג של מין אוראלי יעדיף גבר, אתה צריך לקבל תשומת לב לגודל, אשר מופיע, אבל כמו שיש לנו זמן לדבר, הצד האחורי של Uzpakovka מתחת קונדומים.

באופן עקרוני, לא לקחת קונדומים, אחרת הם יכולים לשבור יחד עם כל המאמצים ואת המאמצים. בפרט, זה מסוכן מאשר שותף הוא אולי בסופו של דבר, זה מוביל של זיהום מין או בפה של אדם אחר יש שריטות, רמפות, כיבים.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

בתוספת התאמות בקומפקטיות. שותף ne אתה צריך סוף סוף לעכב את המפית או קונדום מול הפה לאורך תהליך. הלבשה תחתונה מיוחדת צופה cutout באזור הנרתיק.

במקום שיש לך שותף קבוע, שבמדינת הבריאות שלך אתה משוכנע 100%, אתה יכול לעשות ללא שיטות מחסום של אמצעי מניעה במהלך יחסי מין.

אין דעות קדומות בישראל, אם אנחנו מדברים על עבודה בשירות ליווי. גברים מקומיים ניחנים בסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מודעים לכך שהאסקוג רק מלווה את הלקוח באירוע, תומך בשיחה ובמודל הליווי של מחלקת ה- VIP ישמש כסימן למעמד.

אבל, הם מדברים על קשר עם אדם מהותי, קונדומים חייבים להיות, אפילו במהלך חיבה אוראלית. STDs חלים על כוכב לכת עם קנה מידה מהיר. במקום בהתחשב בכך שכולם כמעט חשוכות מרפא, אז זה איך הקטסטרופה האמיתית לאוכלוסייה האנושית היא. ראוי לציין כי אפילו אדם לא אין לו תירוצים, זה לא אומר שהוא יכול להיות בטוח איתו כדי להצטרף כיצד אנו עולים בקנה אחד איתך, קרבה לא מוגנת. זה יהיה רע אם לא נחגוג את מה שהזיהום מתרחש במהלך מין אוראלי: הסיכון להדביק מחלות זיהומיות ב התהליך קיים, ולהיפטר מהשלכות די קשה.

Просмотров: 251 | Добавил: timlund70 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar