13:35
עיסוי בסאונה או בחדר האמבטיה - שירות ארוטי לגברים

גברים אוהבים להירגע בחדר האמבטיה או סאונה, ועדיין משוגעים על עיסוי ארוטי. למרבה המזל, נציגי מין חזקים יש את ההזדמנות לשלב שתי תענוגות אלה, להזמין את הססה לעזיבה.

לא כל הסלונים מתרגלים בפורמט כזה ואת הבנות עצמן באמת אוהבות לעבוד מתוך המוסד. עם זאת, אם נכנסת למקום הגון, אז זה לא הגיוני לדאוג לבטיחות שלך. מכוני יוקרה משתפים פעולה עם סאונות מוכחות וחדרי אמבטיה, ועובדים תמיד תחת פיקוחו של השומרים. יתר על כן, התפוקה היא כי הוא משולם לעלייה בשיעור. זה מאפשר את massae להרוויח הרבה יותר מאשר שינוי בתא. יתר על כן, הלקוחות לא יהיו נצרכים על מעבורת ואלכוהול. שקול את סוגי התוכניות כי בנות יכול להוסיף את המחיר שלהם. נערות ליווי בתל אביב

עיסוי ארוטי רוסי באיסור

אחד השירותים הפופולריים ביותר. הפגישה עוברת ממש באמבט הטורקי עד שאמבטיה לא חם מדי. באופן כללי, התוכנית אינה שונה מאוד מן הקלאסי, למעט זה למקום אחר. כדי לשפר את ההשפעה של הפגישה, ילדה יכולה להשתמש Aromaslas שונים. כמו כן כמו אביזרים מתאים לחלוטין למטאטא ליבנה, אלון או מחטים. הם יכולים להיות מיושמים על הגוף של הלקוח, ללטף אותו או "לקפוץ קיטור". זה יעזור לאדם להירגע ולניסוי הרבה תחושות נעימות.

ראוי לציין כי שמן עיסוי בפגישה בחדר האמבטיה הוא ממוזער. הידיים הרטובות של הנערה והן שקופיות טובות דרך הגוף, ולכן אין צורך בחומרי סיכה נוספת. עוד דגש צריך להתבצע על שמנים אתריים שיסייעו ליצור את האווירה הרצויה במהלך הפגישה ולהוסיף את תהליך ההשפעה הטיפולית.

עיסוי ארוטי פיני בסאונה

עוד שירות נפוץ. עיסוי של הנערה לא נעשה באמבטיה הטורקית, אבל בחדר נופש מיוחד, אחרי אדם מקבל חלק נוסף של חום. בסאונה, האוויר יבש וחם יתר על המידה, עושה עיסוי זה לא רק לא נוח, אלא גם מסוכן לבריאות. הטמפרטורה הגבוהה המופרזת במצטבר עם הרפיה מקסימלית מן העיסוי יכול לגרום התעלפות ואפילו התקף לב על ידי הלקוח. כן, והנערה עצמה לא צפויה להתפרסם במלואה בתנאים קריטיים כאלה.

פוסט של איך האיש יתחמם היטב באמבטיה הטורקית, הגוף שלו יהיה מאוד רגוע ומוכן לקבל חלק נוסף של הנאה. כאן, המעסה יכול לבחור כל תוכנית לבקשת האורח.

עיסוי טורקית בחמאם

חמאם הוא המקום המושלם לעיסוי ארוטי. מעל לכל, Aquapane. זהו חדר לח מאוד עם קיטור חם נוח. כמו חומר סיכה, המעסה יכול להשתמש ג'ל מיוחד או קצף. בחמאם, אתה יכול לעשות את עיסוי הגוף הקלאסי תאילנדי. העיקר הוא לכבד את הביטחון ולא להחליק מן הגוף של הלקוח. ליפול על הרצפה האריח - לא את הפרספקטיבה הטובה ביותר עבור המעסה. במרכז חמאם, יש בדרך כלל דוכן מיוחד, אשר יכול לשבת בנוחות אדם, ואת הנערה תהיה גישה לגופה מכל הצדדים.

עיסויו של חמאמה מרמז לא רק על החלק הארוטי, אלא גם את הליך הגיוס. אצל גברים, תוכנית זו היא פופולרי במיוחד בשל העובדה שהם למעשה מקבלים שני שירותים באחד. יתר על כן, עיסוי ארוטי של חמאם ניתן לשלב עם טיפולי ספא, כגון מעטפות או כביסה. גברים רבים אוהבים את ההליכים ההתחלים עבור הגוף לא פחות מאשר נציגים של הרצפה היפה.

Просмотров: 1496 | Добавил: timlund70 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar