13:26
12 סימנים שהאיש שלך לא אוהב סקס

אתה נלחם בחזרה בהיסטריה, שהוא שוב הלך לישון בלי לנשק אותך? לכל התנהגות יש את ההסבר שלה.אם האיש שיטתי הולך לישון מוקדם, מפנה את הכדור על קצה המיטה, אז אולי הוא פשוט נמנע קרבה אינטימית. שינה חזקה היא ערובה כי סקס לא יהיה בדיוק. ברגע שהוא חושב כך. אבל כאן יש צורך לחוש בטעות.

1 אם אדם לא אוהב סקס

אם אדם לא אוהב סקס

הוא מכובד

הוא בא לידי ביטוי בשלטים הבאים:

הוא מבלה זמן פנוי עם חברים או לבד עם התחביבים שלו. במיטה הוא הולך לישון קרוב יותר לקצה בחזרה אליך. אתה לוקח מזון בשקט או עם קבוצה קטנה של ביטויים. בבוקר ובערב הוא מעדיף להיפרד ממך בידיים מנופפות או ביבשות ללא נשיקה. נושאים של סקס בשבילו להיות טאבו, הוא מעדיף לטפס או לגמרי להסתלק. כל שיחה על הקשר מסתיים מריבות.

אלה הם סימנים ראשוניים כי אתה צריך לשמש דגל אדמדם. עם תשוקה הדדית, ברית כזו יכולה להישמר עם פסיכולוג וסקסולוג. במקרה הסחיר של פרידה לא להימנע.

הוא distrastru במהלך יחסי מין

זה נמצא לעתים קרובות למדי. וזה לא תמיד בהיעדר רצון לקיים יחסי מין. לעתים קרובות אדם פשוט לא יכול לעבור. הוא שקוע לעתים קרובות במחשבותיו ולא מופיע עם מישהו לחלוק השתקפויות.

התנהגות כזו ניתן להבהיר על ידי מילה אחת בלבד - מחלה. אחרי הכל, לעתים קרובות בנוכחות פתולוגיה של מערכת מינית או לאחר הניתוח, האיש יש אי נוחות במהלך יחסי מין. ותאמין לי, יקירתי, התקופה של ההתאוששות שלהם יכולה להימשך שנים.

בפרט, אם אנחנו מדברים על הפעילות על הריפוי של paraproatitis פנימי, הסרת הגידול או ההשתלה של האיבר (עם שבר או פריקה של הפין).

בקריטריונים של שלווה עצמית, לחפש את הסיבה ביחסים, intima, ולא מדלי עם חיסולו.

הוא משתנה באופן דרמטי

כאשר האיש אינו מעוניין במין, הוא ימצא תירוצים ותנאים מוקדמים, לתרגם את הנושא ולהסיח את דעתך מקרבה אינטימית. בשיא רוב רגעים מיוחדים, הוא יכול לזכור באופן דרמטי את הפגישה המתוכננת, לקנות רהיטים או משחק כדורגל כושל.

סובייטי שאינם פנסים וחוסר מידע זרקו שיפוט לא מדויק כי ליווי הוא משהו שערורייתי, כך, יש צורך להשתיק. עם זאת, כמה אנשים יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שיתוף עם זנות.

ואתה חושב: מה, למעשה, לא כך?

לעתים קרובות התנהגות זו משמשת ביטוי של הפתולוגיה. אדם קשה לקרוא עליה, הוא לא רוצה להרגיז אותך. ובכן, הוא מורכב כי אדם עם אי-פונקציונליות זיקפה ברור לא הנושא של הערצה עבור הגברת. שאלה זו גם שואלת דיון מיידי עם שותף. המשימה שלך היא לטפל ולתמוך.

הוא אומר שאין מספיק יכולות בשבילך

התנהגותו של אדם מן הקטגוריה "ואני יתרגם את החץ". זה נמצא לעתים קרובות למדי. כדי למנוע האשמות בקור, בגידה או בכל אדם אחר, האדם ימצא, בכוונה, חסרונות בשבילך. וזה מהר יותר, לא יהיו חסרונות, אבל רק חיילים.

לוכדת הם שזה לא מספיק בשבילך ניסיון סקסי כי אתה לא יכול לקיים יחסי מין בתנוחה כי הוא נוח לו כי אתה לגמרי frigid ואתה לא צריך סקס בשבילך. אבל מי מכם באמת "פריג'ידן" - עדיין צריך להתמודד. כי להיות ערני ולא ללכת על טריקים.

הוא כולל פורנו

גם כאן זה לא שווה את זה להיות חרדה ממהר להפליל את השותף. בואו נחזור ל- PT על הסחת דעת במהלך יחסי מין. בשל המחלה או בתקופה שלאחר טראומטית, אדם אינו מסוגל להיות מתרגש היטב במהירות. במהלך משחק מקדים, הוא רק צריך תמריץ נוסף.

אם אנחנו לא לוקחים פתולוגיה, אנחנו צריכים לראות שתי אפשרויות להתנהגות כזו:

חוסר אטרקציה אמיתי לשותף, אובדן של אנתוסיאסם סקסי, בגידה. פחד כדי להראות סקס אנרגטי ומנהל (במקרה שאתה בעצמך - איסור על חדשנות במין).

אבל ישן לך בבקשה: בעיצומו של כל הנסיבות של צפייה של גברים פורנו ביחסים של אובדן ההתלהבות ובגידה לפצות רק 10%. במקרים אחרים, הנחות הן המחלה, הפציעה, אי-רצון של השותף עצמו לשנות משהו בחיים אינטימיים.

הוא מנסה לסיים במהירות

אם אדם מבקש במהירות בוגר מהתהליך, תוכלו לבטא אותו על פניו. ספוגים מעוותים, עיניים עצומות וגידול הקצב - סימנים של איזה סוג של אחד נבחר רודף אחרי. ואף אחד הוא ממהר בשבילו, כמו "נשוי חובה". זה נראה צורך, וזה נראה לא לצוד. איגודים כאלה קצרים.

חוסר רצון להבין את הפסיביות העמוקה ביותר של שני השותפים יכול להיות תנאי מוקדם לשבור או לבגידה. אחרי הכל, לא כולם יהיו מושלמים על ידי פרידה, במיוחד אם יש קישור קישור: עסקים, ילדים, חוזה.

הוא חדל ליזום מין

למעשה, זה לא המדד העיקרי כי האיש שלך יש יחסי מין סיים להביא הנאה. אולי הסיבה לרדום אחרי עובד רפה או במחלה. אבל אם השותף מרגיש מאוד, אבל עם כל זה יש הרבה זמן מתרגם את הנושא ואינו מחפש לעשות אהבה, אז לך אתה צריך להקשיב פעמון חרדה.

סיבה נוספת מדוע אדם לא יראה פעילות - אי-רצון של שותפים לנסות חדש.

בזוגות כאלה אחרי 1-2 כשלים של הגברת, האיש מיד מאבד התלהבות. מסכים, השותף רוצה להקים אתגרץ במיטה, ולא תומך של פקודות סטאליניסטיות. https://tkescorts.com/

הוא הולך לישון מוקדם יותר ממך

במאמר נדון בדרישות המוקדמות למה השותף לא אוהב סקס איתך, וכיצד ניתן להשפיע על תצורות כאלה.התוכן של onestall אינו מרתק אינטימי אינטימי אינטימי, הוא מתחיל להתרחק מכם הן ברמה הגופנית ואת חושנית.

רוב האנשים שלהם באמת צריך יותר זמן לשחזר כוחות. חלום אמיתי חזק - זה בדיוק מה שנדרש. אבל אם, עם כל זה, הוא ויתר באופן אינטנסיבי ממין, מתווכח על אי-רצון על ידי שחר אחר בעבודה או בסערות מגנטיות, אז האינטימיות כבר לא מתלהבת.

התקשות רוסית וחוסר מידע זרועו חוות דעת לא מדויקת כי ליווי הוא עכשיו משהו, עם בושה, נתון, על העובדה הזאת צריך להיות שותק. עם זאת, לעתים נדירות שיש להם את המידע כי ליווי שירותי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

אולי הוא פשוט קיבל אותו דבר. החלטה של ​​קושי - תקשורת, תקשורת ושוב תקשורת.

הוא חלום במהלך יחסי מין

"זה יהיה כרגע לדוג. סקרן, והסדרה החדשה כבר שוחררה? עדיין יכול לשנות את המכונית?"- מחשבות ברורות לא ציוד סקסי.מה עוד הצעיר יכול לעשות במהלך יחסי מין, לא לספור את המין עצמו? כמובן, תראי תל. אבל זה לא השיעור היחיד. אם הנבחרים שלך אבוד במסך הטלאק, מוסחת על ידי SMS בטלפון, הוא מבקש מבעד לחלון, או ברגע זה מבחין בפצעון על הלחי שלך - סקס אינו ברור לשביעות רצון.

במקרים אחרים, הכישלון הוא כל כך גלובל כי היא תופס את המחשבות של שותף בכל מקום: בעבודה, בדרך לחנות, בחלום, במהלך יחסי מין. בגלל זה זה נראה, כאילו הוא חולמת, לא התאספו. אולי היה לו עוד? אם בשבילך כבישים העסקים, אתה לא צריך לארגן מעקב אחר המאהב ואת שערוריות רול. לדון בהתנהגותו. אולי הסיבה היא ממש טובה.

הוא מאה אחוז נמנע מקיום יחסי מין

למה הוא לא רוצה לעולם? אולי רק מעייף. ואם ההתנזרות נמשכת יותר מחודש, שישה חודשים, שנה?

ואז לופי הוא אזעקה. איש אינו יוכל להימנע ממין במשך זמן רב. זה נזירים, אבל הם לא מדברים עליהם כרגע.

לעתים קרובות הגורמים להיעדר מוחלט של מין הם תקשורת אינטימית בצד או למחלה רפה. שתי הזדמנויות לא כל כך קשת. אבל אם הגורם השני הוא זמני, אז עם הדבר הראשון דברים הרבה יותר רציני. הנה הכל תלוי בך: להמשיך דברים נוספים ולהעמיד פנים שהכל בסדר, או להפריע להם. אבל זכור - לא תמיד הסיבה האיש המוסרי "הרע". התנהגות שלך יש גם זמן לשנות.

הוא לא נוגע בך

מסכים כי זהו סימן משמעותי כי האיש לא רוצה אותך. בדרך כלל, קנאות לגעת בה הושלמה על ידי אנחה כבדה, תרגום של נושא או נאמנות מצדו. אז אתה באמת מבין שאתה לא צריך לצפות שום דבר. אולי השותף באמת נלהב ולא רוצה שזה יהיה מוסחת. או אולי הוא כבר היה מוסחת על ידי מישהו. וזה הסחת דעת מסתורית, איך זה לא היה נשמע, לא אתה.

הוא לא רוצה לקרוא על סקס

כאן יש להאט אותו. בואו Pt יבין למה השותף שלך הוא לא נעים לנושא של סקס. אז בוא נלך:

לשותף יש מחלה רפה או בתקופה שלאחר הניתוח. דיונים על מין נרגשים ולגרום לרגשות כואבים במפשעה. הנה אפילו לא תסבול. הוא לא נעים לדון בנושא זה באופן אישי איתך. הוא היה עייף להצדיק לך משהו, והרצון לקיים יחסי מין, בהתאמה, נעלם. הוא גדל מאוד (וזה קורה) ומאמין כי נושאים אינטימיים - כנף של אנשים רגילים.

יש, כמובן, עדיין תנאים מוקדמים, אבל הקצינו את החשוב ביותר. כמה מהם מקובל לחסל בעזרת פסיכולוג, חלק שואל זמן, ומשהו אינו כפוף לכל טיפול. הדבר היחיד שראוי לשמור על הראש שלי תמיד - אתה צריך לדבר עם השותף. כמעט כל דבר יכול להיפתר על ידי שיחה. יהיה רצון, והכלי נמצא.

Просмотров: 1023 | Добавил: timlund70 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar