12:45
10 איומים של סקס שצריך לפחד כמו אש

ללא חיי מין עמום. איך הוא מתעורר שלנו החיים, היא מקבלת בהירה יותר ומהנה יותר. בטיפשות גם להכחיש כי אתה יכול גם לחיות בלי זה רק טעים איתו. כמובן, כולנו יודעים היטב, אבל אילו איומים נמצאים בעצמם תהליך משותף? בקושי מישהו סוף סוף תהה בשאלה זו. בואו נתחיל עם עצמי הַתחָלָה.

תוכן אבן

1 "קסם ספק" משחקים למבוגרים 2 מעגל ההצלה

"קמעות מסופקות" משחקים למבוגרים

Y, כפי שאנו ואני מדברים כל הזמן, לכל מדליה יש שני צדדים. אז עם מין הנוכחי זהה: חיובי ונגיטו. ושלילי, למגרין, למין יש הרבה. באותו הזמן זה "shnyaga" עוקף מיד. באופן טבעי, "מזל" ביותר, כפי שכולם יודעים, טיפש. כי "הזהיר, פירושו חמוש". לא למישהו סוד!

קבוצת ג'וניור

סקס בגיל הפצוע לא, בסופו של דבר, הוא מבטיח דבר טוב. ראשית, הגוף גדל, אבל המוח, כמו נמלה. Spermathoxicis צנוניות, יואבי המפשעה, חלומות הם סיוטים נוראים, על כפות הידיים בקרוב רק ייראה. נכון: ו בחורים ובנות. כולם יודעים שזה מצוין, אם אבותיהם לקחו את העמדות הנכונות והיו מסוגלים להבהיר את הצ'אד הסובל שאתה רק צריך לסבול.

סקס, בגיל צעיר כזה, מוביל הריונות מיותרת, מנקה וגם מרחפים של החיים, יכול לתת שלם "זר" של כואב. מישהו קטן יודע את בני הנוער. לדבר איתם, להסביר. באותו זמן ללא חשבונות! טקסט ישר, כינה את הדבר עם השמות, ולא כפי שנהגנו לומר, ממציא את השמננת של אבקנים ופקדים.

חום ועגלה

ובכן, כפי שאתה רוצה?! לא משנה מה כולם יודעים, עומס יתר פיזי שואל להתאמן. וסקס, עם האטיודים אקרובטי שלו, הוא יכול פשוט להפוך את הכבד עֶרֶב.

סובייטי שאינם פנסים ו פגמים מידע נזרע לא מדויק לנחש כי ליווי - זה בהחלט משהו, שערורייתי, זה, על העובדה הזאת זה לא משוחק. עם זאת, היחידות יש את המידע כי ליווי השירותים בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

תשוקה Flurry לעתים קרובות מוביל microtrams: מתיחה, maceration הנרתיק רירית, ברסן הפסקה. זה לא אומר שלפני אהבת האהבה צריך להתחיל לעשות את קבוצה של תרגילים! זה אומר שאתה צריך לתת את הדיכוי פרלודס, לקחת מקלחת חמה שיתופית. אם אין זמן להתחמם, צריך להשתמש חומר סיכה, כך שלא היו חיכוך חיכוך. דירות דיסקרטיות בחיפה

התשיעי Val

כולם קיימו יחסי מין שהוזכרו יותר. זמנים אחרים תשוקות כאלה הם גסות כי יש מספיק מטף כיבוי. יש לציין כי ראש הרגשות + דיק גדול = גאפ הנרתיק. לרוב, לשים את זה בעדינות, הקשת וקטר ​​הקדמי של האיבר. תסמינים פשוט: כאב חדה, פראי, דימום שופע, דלקת. במקרה הזה צריך להתקשר לאמבולנס. אין צורך להיות ביישן, כל דבר קורה בחיים.

דווח על ידי המראה

סקס אנאלי - סיפור בשפות. Appel BDSM מתרגל הוא מינים טראומטיים נוספים של סקס. לעתים קרובות, סדקים של פי הטבעת להתרחש, Sphincter מתיחה, נזק רירי. ואכן, קשיים עם הסוגר פיתוח טחורים ורעיית העגלה. כמובן, כולנו יודעים היטב מה זה קורה גם מָקוֹר. ואכן, בסופו של דבר, כדי למנוע בעיות אלה, אתה צריך להיות ככל אנשים משמשים להביע בזהירות Mercies. על ביטוי אחר, לשים את זה בעדינות, כדי "לשבור את התחת" יבטיח את המשמעות האמיתית. ללא תלות הליכי Clizing ועושר סיכה. צריך הכנה קפדנית חימום חם. עם התרחשות הקטנה ביותר, כפי שרובנו התרגלו לדבר, יש להפסיק כאב חד ניסויים אלה, זה הפך להיות אפשרי ללכת בידור קלאסי.

הפסקה במבצר

Y, כמו אנשים רבים חושבים, סקס אנאלי עדיין יש ילד אחד - זיהום. המעי השטוח הוא הופעתה של הופעתה של קריטריון מתאים, וזה רירית טרי, כפי שכולם יודעים פין, או איך אנחנו מדברים כל הזמן, microcracks שונים, להתחיל לעשות בורגני, הרבה ערימת preme פצעים.

הקונדום, זה הפך, רק חבר יעזור, אבל הגוף של "מתן" סיכונים כדי לקבל שלם, באופן כללי, זר: זיהום העיכול, דלקת דלקת, HPV. לשים לב לעובדה כי אין זה רשימה מלאה. מצא קשר חלק בין סקס אנאלי לבין האונקולוגיה של פי הטבעת. בנוסף, בכל מקרה לא ניתן לשלב סקס אנאלי ונרתיקי. כבר דבר אחד יהיה גם לבחור. תושבי פי הטבעת ישמחו, אם הם נופלים ליישוב האחרון. מעטים אנשים מכירים אותם לשלוט בהם על ידי מעוררת התפתחות של שחיקה של רפה ונרתיק.

אמנות אוראלית

מציצה ו cunnilingus - mmmm, איזה יופי ... אבל כאן זה לא מספיק: עַשֶׁשׁת. עכשוויות ברורות! ומה, לשים את זה בעדינות, מוביל? כדי דלקת שונה פעולה. בקצרה וברור! עוד רגע: קיכלי ושאר ה"סטי ". הם עם הנאה להשרות בכל הגוף. לדוגמה, ALARG עגבת או הרפס לחלוטין ללמוד ממקום חדש.

תסמונת "ירח דבש"

תסמונת דבש מתרחשת בשאר בתולות של התנצלות יחסי מין ראשונים, או אוהבי נלהבים מאוד, הוא מופנה לעצמו. מדוע מתרחשת אשפה זו. אם מדבר על הנגיפים, אז הכל פשוט: הנרתיק של נערה בריאה סטרילית. ו פתאום מגיע צבא המתנחלים החיים על הפין המינית. כולם יודעים מה לא ישים, איזה צעיר הוא צ'ופוטן למסך: החיידקים שלו - הכללים שלו. תסמינים קלוריט: אי נוחות במהלך koitus, שריפת גירוד, עבדים שופעים, חיתוך עם השתנה, הפרדת דממניה. בערך כאן ומחלות: קולפית, בקטריאלי הניתן, Cestit.

ציצים של המחלה

מחלות וולנד הם אותו כדור ברולטה הרוסית. Aktiev חיי מין הוא נפלא, אבל עם שותף אחד.

מתכנן איגלוס מנוסה לשתף פעולה עם עשיר בישראל. כולם נדיבים ונכונים. עם זאת, אלה אינם צדדים אחידים שימושיים בעת עבודה.

הפרעת מין חיי - היי, ד"ר Cupital! STI, בסופו של דבר, לא ניתן להציג כפי שאנו מבטאים, את ההשלכות הטובות ביותר: מפורטיות לאונקולוגיה. אין צורך להרגיע את עצמך על ידי ביקורים קבועים של הוונרולוג. זה יהיה רע אם לא צוין כי זה כמו אגרופים פיזור מנופף.

אפילו קל יותר, זול יותר וקונדום אמין ללבוש. הכאב הנורא ביותר, שבו אתה יכול לתפוס - HIV. הוא לא צריך מבט.

אַלֶרגִיָה

מי יכול, באופן כללי, לשקף, אבל הזרע הוא אלרגנט חזק מאוד. הכי הרבה כי זה יכול לצבור חומרים שגורמים לתגובות אלרגיות. אם אישה היא אלרגיה, אז אתה צריך להיות קשוב מאוד. שים לב כי למשל, לוקח סמים. תרופות אלה, לשים את זה בעדינות, לצבור במי הזרע. מציאת על מדרון הבולדר, הם, ככלל, יכולים לגרום, כמה אנשים חושבים, תגובה חריפה. זה אפשרי כי לא

פירות או ירקות יהיה בעל אפקט זהה. אבל אם במקרה זה ניתן לשמור על ידי קונדום או התנזרות, אז עם אלרגיות לזרע עצמו, זה אפילו יותר קשה לצאת. ללא ספק, ראוי להזכיר כי במיוחד השאלה הזאת, לשים את זה בעדינות, זה זוגות שרוצים להעלות על הדעת התינוק.

הרופאים הקימו מקרים כאשר הגברת עדיין בהריון על רקע קבלת הקבלה של אנטיהיסטמין. אבל בעצם אתה צריך לנקוט שירות אקו. מהו אופייני, אלרגי לגברים בהצטיינות, ככלל, עשויים להיות בעלי ביטויים שונים: למשל, על האיש הראשון, כפי שכולם יודעים, תגובה אלרגית היא, אוי לא על אחר.

אחריות פלילית

דובדבן אבל עוגה - אחריות פלילית. כן, למין יש נכס מגעיל כדי להפוך למקום של התביעה פלילית. ביטוי Razing "חבר של האיורים של אנשים לא נראה" יכול לשחק כמו רבים באים לידי ביטוי, שמחה נלהבת. זכור: עסקים סקסי עם הפנים תחת תחת גיל מבוגר או, כמו אנשים רבים חושבים, מעשים מיניים מחויבים נגד הרצון של אדם אחר נופלים תחת מאמרים פליליים על הפיתוי של קטינים ואונס.

יש גם קטגוריה אחת - הטרדה סקסית או טווח של פורנו. באופן טבעי, כדי לבדוק בכל פעם הדרכון של הגברת לא יהיה, אבל אם רק חוט, אשר האוזניים מחזיקה - מצטער מאוד. להצדיק בבית המשפט על הבורות של הגיל האמיתי גברת לא מוכרת במועדון, ובכלל הכל היה במונחים של הסכם ההדדי, זה קשה אך לא מציאותי כמעט.

הצלה Circle2

ואיך, זה הפך, כדי ליהנות עכשיו סקס, בידיעה על אבנים מתחת למים? כן פשוטה! הכללים העיקריים של מין בלתי צפוי:

שותף אחד, מתנות ביחסים, יחס אחראי לשותף שלו, שמירה קפדנית של היגיינה.

מסכים כי זה לא קשה, בסופו של דבר, לשמור על הרגעים האלה. אנשים מעטים יודעים מה לילה ללא לילה, רבותי, סקס בטוח!

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. איך זה לא יהיה מוזר, אבל אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. יש צורך להדגיש את העובדה שאנחנו סוף סוף לפתור קשיים במין.

סקס הוא בסיס של אינטראקציה בין גבר לגברת, לא משנה כמה מגניב. אבל אפילו לתהליך כל כך נעים וקובלני יש צורך להתקרב בזהירות. כל הזמן צריך הראשון לשמור על ראש הבטיחות שלך. במהלך, כפי שהוטל, אהבה היתרונות יכול לקרות תקריות שונות - לא שמחה מאוד. אז זה לא הכרחי כדי להדגיש את העובדה שאתה בהחלט להשתמש באמצעי מניעה, אם אתה לא מתכנן להיות ההורים העתידיים. לא לצלול עם איך ראש הפושין של תשוקה, במיוחד משטחים לא מאוזנים. לא להתאמן כמו טכניקות מיניות קיצוניות ללא הכשרה הכנה. כולם כבר מזמן ידוע לדון הכל מראש!

Просмотров: 149 | Добавил: timlund70 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar